tisdag 30 april 2013

Mc Donalds LCHF

Tummen ner för Mc Donalds!
 
Min mor bjöd mig på mat idag och nära till hands låg Mc Donalds, så dit gick vi.
När jag skulle beställa frågade jag om de kunde göra en "Lchf-vänlig" burgare och då sa hon, nej tyvärr, vi har inga sådana.
Då frågade jag om jag kunde få en Big Mac men utan bröd, vilket gick bra. Och så beställde jag med bacon i.
Jag frågade också om jag kunde få ett stort salladsblad runt så att det skulle gå lättare att äta, men då sa hon att det finns bestick.
 
När jag fick ut maten blev jag mycket besviken.
Underst i förpackningen låg osten, fastsmällt i botten, så den fick man skrapa upp. Kött var det inte mycket, man tänker nog inte på hur tunna biffarna är när man får bröd till.
Och en halv ynka baconskiva hade de lagt dit.
Ingen höjdare, och mätt blev man ju inte.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar